اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

نظر خوانندگان

سلام به فرماندار بگوئید ایا  قانون انتخابات را می داند ؟
وقتی کسی بعنوان مسئول اجرای و یا عضو هیات اجرائی بر انتخابات می شود مگر می تواند در حزب و یا تشکلی که قانون صراح امده است خلاف است در نشریه پیک خزر شماره ۵۶۶ مورخه ۱۷ /۱۱/۸۶ در راهپیمائی ۲۲ بهمن در شهرهای تنکابن رامسر عباس اباد و ... پخش شد  اسامی اقایان مسئولین اجرائی رامسر و تنکابن بچشم می خورد  خلاف نیست ؟ تازه خوب دیگر بدتر !!!!!
نکته دیگر این که چرا یک   امام جمعه و روحانیون دست آویزر یک شخص و سلیقه شده است مگر اقای فرماندار نمی داند کنارش چه می گذرد
چرا  دقیقه نود دوستان  دست به این انتحار می زنند در واقع یک نوع انتحار است ترور شخصیت دیگر چطوری است همین طوریست دیگر ؟؟؟؟؟!!!!

آخرین خبر انتخاباتی

به نقل از رامسر نوشت http://ramsarnevesht.blogsky.com/ :

فرمانداری تنکابن پس از گذشت دو روز از مهلت قانونی وزارت کشور ؛ سرانجام تا عصر روز ۵ اسفند اسامی تایید شدگان این دوره ی مجلس را به کاندیداها اعلام کرد.

اسامی تایید صلاحیت شدگان با حذف نام رد شده ها به قرار زیر است : 

01-  

2-  بی آزار...............  اسماعیل

03-  پور آهنگریان........  مرتضی

04-  پورعینی ............  صدیقه

05-  حسینی ثابت......  سید باقر 

06-  حلاجیان ............  مهدی

07-  حیدری...............  جلال الدین

08- 

09-  راهب ................  جعفرقلی

10-  رجبی قوزلو ........  عدالت

11-  سام خانیانی.......  محمد رسول

12-  سروش .............. اسماعیل

13-  شکوهی ............ مرتضی

14- 

15-  عاشوریان مقدم ... کیوان

16-  عباس نژاد ........... فرزاد

 17-

18- 

19- 

20-  ماچیانی .............. بهروز

21-  مرادی ................. بهرام

22- 

23- 

24-  نیکنام ................. ابولفتح

25- 

تکلیف نفر نوزدهم  لطیف زاده ........... جلال هنوز نامشخص و مددی کاندیدایی است که از حوزه ی انتخابیه ی تبریز خود را به حوزه ی انتخابیه ی تنکابن و رامسر منتقل نموده است.

به این ترتیب ۱۷ نفر در عرصه ی انتخابات تنکابن و رامسر با هم به رقابت خواهند پرداخت. و از مجموع ۲۶ نفر این حوزه ۹ نفر رد صلاحیت شده اند.

سی وهفتمین جشنواره فیلم‌های رشد در استان گلستان آغاز شد

سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از امروز با نمایش فیلم‌های آموزشی و تربیتی در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاوس در استان گلستان آغاز شد.

معاون تولید دفتر تامین رسانه‌های آموزشی در مراسم افتتاح این جشنواره ضمن بیان تاریخچه‌ای از برگزاری جشنواره فیلم رشد گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنا نمودن معلمان ودانش‌آموزان با فیلم‌های آموزشی و تربیتی است.

"یدالله کریمی" اضافه کرد: فیلم‌های آموزشی می‌تواند کمک و یار کتاب درسی باشد و همچنین زمینه آشنایی با مسائل فرهنگی وتربیتی را فراهم می‌کند.

وی در زمینه مخاطبین این جشنواره نیز گفت: بیشتر مخاطبین این جشنواره دانش‌آموزان و فرهنگیان هستند که یک قشر آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوند و قشر دیگر وظیفه فرهنگ‌سازی دارد.

کریمی درباره تعداد فیلم‌های ارایه شده در جشنواره گلستان گفت: از ‪۶۰۰‬ فیلم ارایه شده در جشنواره تنکابن ‪ ۶۰‬فیلم که با فرهنگ بومی و اقلیمی استان گلستان همخوانی دارد در مدت برگزاری جشنواره در دو شهر گرگان و گنبد به نمایش گذاشته می‌شود.

معاون آموزش عمومی سازمان آموزش وپرورش استان گلستان نیز در حاشیه مراسم و پس از نمایش فیلم کوتاه "دیشموک" گفت: ما در خانواده بزرگ آموزش وپرورش مدارسی را داریم که نیاز به توجه بیشتر ازسوی مسئولین دارد که باید امکانات آموزشی برای آنان تدارک دیده شود و یکی از راههای جلب توجه همگان برگزاری جشنواره‌ها می‌باشد.

"داوود شهری" اضافه کرد: این فیلم‌ها باید بتواند پیام‌های آموزش و تربیتی داشته باشد تا بیشتر مقبول واقع شود.

به گزارش ایرنا سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد تا هشتم اسفند ماه ‪ ۸۶‬در شهرستانهای گرگان وگنبد ادامه دارد و در قالب آن فیلم‌های منتخب برای دانش آموزان وخانواده‌ها اکران می‌شود.

در مراسم افتتاح این جشنواره مسوولان استانی و شهرستانی و دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی حضور داشتند.

سال گذشته چهارده هزار و ‪ ۲۲۰‬دانش آموزگرگانی وهشت هزار دانش‌آموز گنبدی از پنجاه فیلم آموزش وتربیتی ارایه شده در جشنواره رشد دیدن کردند.

تعداد داوطلبان احراز صلاحیت شده درمازندران به ‪ ۱۰۱‬نفر رسید

رییس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد: براساس آخرین آمار شورای نگهبان تعداد داوطلبانی که صلاحیت آنان در این استان احراز شده است به ‪ ۱۰۱‬نفر رسید.

"جواد قناعت" روز یکشنبه ۵/۱۲/۸۶ با اشاره به اینکه این نفرات از هشت حوزه انتخابیه استان مازندران هستند،افزود: سه نفر از آنان زن و ‪ ۹۸‬نفر مرد هستند.

وی با بیان اینکه عمده دلیل عدم احراز صلاحیت داوطلبان نقص در مدارک تحصیلی بوده است، ادامه داد: اکنون از ‪ ۹‬حوزه انتخابیه مازندران تکلیف داوطلبان معترض در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر هنوز مشخص نشده است.

قناعت ادامه داد: شورای نگهبان اسامی نامزدهای این حوزه انتخابیه را که صلاحیت آنان مورد تایید قرار می‌گیرد ، امروز اعلام خواهد کرد.

قناعت گفت: مجموع تعداد داوطلبانی که درمازندران برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند ‪ ۲۰۵‬نفر بودند که پرونده‌های مربوط به‌آنان مورد بررسی قرار گرفت .

رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: افرادی که در این مرحله نیز صلاحیت آنان احراز نشده است تا سه روز وقت دارند تا اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.

از دو میلیون و‪ ۹۲۲‬هزارو ‪ ۴۳۲‬نفر جمعیت استان، دومیلیون و ‪ ۱۸۵‬هزارو ‪ ۸۹۷‬نفر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند.

مازندران دارای ‪ ۱۲‬نماینده در مجلس است و در روز ‪ ۲۴‬اسفند ماه سال جاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.