اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

نظر خوانندگان

سلام به فرماندار بگوئید ایا  قانون انتخابات را می داند ؟
وقتی کسی بعنوان مسئول اجرای و یا عضو هیات اجرائی بر انتخابات می شود مگر می تواند در حزب و یا تشکلی که قانون صراح امده است خلاف است در نشریه پیک خزر شماره ۵۶۶ مورخه ۱۷ /۱۱/۸۶ در راهپیمائی ۲۲ بهمن در شهرهای تنکابن رامسر عباس اباد و ... پخش شد  اسامی اقایان مسئولین اجرائی رامسر و تنکابن بچشم می خورد  خلاف نیست ؟ تازه خوب دیگر بدتر !!!!!
نکته دیگر این که چرا یک   امام جمعه و روحانیون دست آویزر یک شخص و سلیقه شده است مگر اقای فرماندار نمی داند کنارش چه می گذرد
چرا  دقیقه نود دوستان  دست به این انتحار می زنند در واقع یک نوع انتحار است ترور شخصیت دیگر چطوری است همین طوریست دیگر ؟؟؟؟؟!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
حامیان پیشرفت منطقه سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 ب.ظ http://entkhab24.blogfa.com

سلام
سری هم به مبلاگ ما بزنید .
ممنون

تندر پنج‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ

سلام
از مدیریت اخبار تنکابن تشکر می کنم که نظر ها را به اطلاع سایرین منعکس می کنید .
نکته قابول توجه این که آ به آقای فرماندار تنکابن می گویم یا جبهه محتد اصولگرایان تنکابن رامسر آقای حسین کاظمی حکمی چیزی دست نوشته ای با بت این حرکت جزیره ای دارد شما که مسئول سیاسی شهر هستید چگونه اجازه می دهید در این ایام شخص اول سیاسی شهر که رئیس شورای تامین هم می باشد اینگونه با شما رفتار داشته باشد تا دیگران و یا بهتر بگوئیم ساختار مدیریت شمارو به چالش بکشاند . آقای فرماندار من بعنوان دلسوزی عرض می کنم چون این کرسی که شما امروز بر آن تکیه زده اید دست مایه دیگران است از دوستانی که مدعی صداقت و واصولگرائی است مثل دیگر فرماندران تلف نشوید چون اصل بر تعهد به ارزشهای بدست آمده است امیدورام که انشالله نگذارید بچه های جنگ و اصل ما یکی بود امروز چند اصلی بشویم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد