اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

تعداد داوطلبان احراز صلاحیت شده درمازندران به ‪ ۱۰۱‬نفر رسید

رییس ستاد انتخابات مازندران اعلام کرد: براساس آخرین آمار شورای نگهبان تعداد داوطلبانی که صلاحیت آنان در این استان احراز شده است به ‪ ۱۰۱‬نفر رسید.

"جواد قناعت" روز یکشنبه ۵/۱۲/۸۶ با اشاره به اینکه این نفرات از هشت حوزه انتخابیه استان مازندران هستند،افزود: سه نفر از آنان زن و ‪ ۹۸‬نفر مرد هستند.

وی با بیان اینکه عمده دلیل عدم احراز صلاحیت داوطلبان نقص در مدارک تحصیلی بوده است، ادامه داد: اکنون از ‪ ۹‬حوزه انتخابیه مازندران تکلیف داوطلبان معترض در حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر هنوز مشخص نشده است.

قناعت ادامه داد: شورای نگهبان اسامی نامزدهای این حوزه انتخابیه را که صلاحیت آنان مورد تایید قرار می‌گیرد ، امروز اعلام خواهد کرد.

قناعت گفت: مجموع تعداد داوطلبانی که درمازندران برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند ‪ ۲۰۵‬نفر بودند که پرونده‌های مربوط به‌آنان مورد بررسی قرار گرفت .

رییس ستاد انتخابات مازندران گفت: افرادی که در این مرحله نیز صلاحیت آنان احراز نشده است تا سه روز وقت دارند تا اعتراض خود را به شورای نگهبان اعلام کنند.

از دو میلیون و‪ ۹۲۲‬هزارو ‪ ۴۳۲‬نفر جمعیت استان، دومیلیون و ‪ ۱۸۵‬هزارو ‪ ۸۹۷‬نفر واجد شرایط حضور در انتخابات هستند.

مازندران دارای ‪ ۱۲‬نماینده در مجلس است و در روز ‪ ۲۴‬اسفند ماه سال جاری هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام
از وبلاگ خانم پورعینی هم دیدن فرمایید
اینم ادرس وبلاگشه
www.sedigheporeyni.blogfa.com


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد