اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

هتل پنج ستاره قوالماس سلمانشهر

کلنگ احداث هتل پنج ستاره قوالماس سلمانشهر تنکابن همزمان با افتتاح مرکز پژوهش‌های منطقه‌ای شمال کشور و  با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و جمعی از مسوولان استانی و محلی به زمین زده شد. 

صنایع چوب تنکابن

 

                                      

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صنایع چوبی و سلولزی پارس وابسته به سازمان صنایع بنیاد مستضعفان، از انجام ‪ ۳۰۰‬میلیارد ریال سرمایه‌گذاری جدید در هفت واحد تحت پوشش این شرکت طی سال‌های ‪ ۸۶‬تا ‪ ، ۸۸‬خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، "احمد نوروزی" گفت :شرکت ایران چوب نیز با ظرفیت ‪ ۱۲‬هزار مترمکعب تولید نئوپان خام و روکش‌های ملامینه، شرکت آذر بنیاد در تبریز وظیفه آغشته‌سازی اوراق کاغذی و تولید ‪ ۱۶۰‬هزار ورق فورمیکا در سال را در کنار خط تولید مصنوع‌های چوبی برعهده دارد و شرکت کشت و صنعت پیوند هراز در تنکابن نیز کار بهره‌برداری از جنگل و تولید چوب آلات صنعتی را عهده‌دار است.

کمیسیون مقدماتی تکثیر، بازسازی و بهره‌برداری پایدار از ذخایر خزر

  

                            

کمیسیون مقدماتی تکثیر، بازسازی و بهره‌برداری پایدار از ذخایر دریای خزر (کارگروه ماهیان استخوانی) با هدف بهره‌برداری مسئولانه و توسعه پایدار منابع آبزی کشور و اصلاح ساختار زیربخش شیلات در دفتر مرکزی شیلات ایران، برگزار شد.

به گزارش  ایرنا به نقل از روابط عمومی شیلات ایران، رییس سازمان شیلات ایران در جمع مدیران و کارشناسان مراکز تکثیر و بازسازی ذخایر ماهی کشور، گفت: دیدگاه مسئولان مراکز تکثیر و بازسازی ذخایر ماهی در کشور باید سیستمی و اکولوژیکی باشد.

"شبانعلی نظامی" در همین ارتباط ادامه داد: با در نظر گرفتن تعیین توان تولید و بهره‌مندی از فرصتهای تحقیقاتی شیلات، باید به تکثیر و بازسازی ذخایر آبزیان پرداخت.

وی اظهار داشت: رودخانه‌ها همانند رگ‌های حیاتی برای دریا عمل می‌کنند و ضروری است شرایط مناسب محیط زیست آبزیان را در رودخانه‌ها فراهم آوریم.

نظامی، بر تکثیر گونه‌های مختلف آبزیان نظیر سیاه ماهی و رهاسازی لارو ماهی در رودخانه‌ها تاکید کرد.

در ادامه این نشست، نماینده مرکز تحقیقات ماهیان سردابی تنکابن نیز گزارشی از اقدام‌های انجام شده در خصوص تکثیر، بازسازی و بهره‌برداری مسئولانه و توسعه پایدار از ذخایر دریای خزر در کشور ارایه کرد.

تنکابن و هفته نخست فوتسال دسته یک بانوان استان مازندران

                                    

هفته نخست رقابتهای فوتسال دسته یک بانوان استان مازندران  در شهرهای مختلف این استان برگزار شد.

مسئول برگزاری رقابتهای فوتبال بانوان استان مازندران روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این دوره از رقابتها هشت تیم چالوس، هلال احمر، صدرای زیراب،آمل،شهروند پل سفید، تنکابن، بهشهر و تیام بابل شرکت دارند.

"فاطمه بوداغی" افزود: دیدارتیم‌های چالوس و هلال احمر با نتیجه سه بریک به نفع چالوس، صدرای زیراب و آمل با نتیجه ده بر سه به نفع صدرای زیراب، شهروند پل سفید و تنکابن بانتیجه ده بر یک به نفع تنکابن، بهشهر و تیام بابل بانتیجه شش بر سه به نفع تیم بابلی از سری دیدارهای هفته نخست این رقابتها بود که برگزارشد.

"فاطمه بوداغی" با اشاره به برگزاری این رقابتها بصورت رفت وبرگشت گفت:
در این دوره از رقابتها با برگزاری ‪ ۵۶‬بازی هر تیم موظف به انجام هفت بازی می‌باشد.

وی ادامه داد: دیدارهای رفت و برگشت این رقابتها در مدت ‪ ۱۴‬هفته برگزار می شود و در پایان این رقابتها تیم قهرمان به مسابقات کشوری فوتسال راه می یابد.

در دور رفت هفته دوم مسابقات دسته یک فوتسال بانوان مازندران دیدارهای تیم آمل با بهشهر، شهروند پل سفید با صدرای زیراب، تیام بابل با هلال احمر و چالوس با تنکابن برگزار می‌شود.