اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

مسوولان غرب مازندران: پیام دهه‌فجر باید در جامعه نهادینه شود

فرماندار شهرستان تنکابن در گفت و گو با ایرنا گفت : باید از طریق گفت و گو بین نسل ها، شکاف بین آنها را که عده‌ای نسل جدید را بریده از ارزشهای انقلاب می‌دانند، اقدام کرد.

" هادی ابراهیمی " اضافه کرد : وظیفه همه هنرمندان ، نخبگان، نویسندگان و رسانه‌ها است که مفاهیم و ارزشهای انقلاب را به نسل‌های جامعه منتقل کنند.

به گفته فرماندار تنکابن با توجه به جاذبه‌هایی که انقلاب اسلامی مهیا کرده ، نسل جدید امروز با تمام وجود و شرایط آماده جانفشانی در برابر هر گونه توطئه‌های دشمنان است.

وی تصریح کرد : ما در این دهه باید به آسیب شناسی انقلاب ، شناخت آفت هایی که انقلاب را تهدید می‌کند، بپردازیم.

وی بیان داشت : عدم وحدت و ایجاد دو دستگی بین نیروهای انقلاب در راس برنامه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن قرار دارد که برخی در داخل به آن دامن می‌زنند.

به گفته ابراهیمی اگر اختلاف و تفرقه بین نیروهای انقلاب ایجاد شود مانع انتقال اصول و مفاهیم انقلاب است.

فرماندار تنکابن بر لزوم پرهیز از فرهنگ تجمل و اسراف گرایی تاکید کرد و گفت : اگر مسوولان به خلق و خوی ساده زیستی در مدیریت و زندگی روی نیاورند، با اشراف گری ، ارزشها به مخاطره می‌افتد.

وی روحیه دشمن شناسی و دشمن ستیزی را مهم برشمرد و افزود : هرگونه تحریف در اصول حضرت امام راحل، خیانت است که متاسفانه برخی جریانهای سیاسی دست به تحریف این اصول زده‌اند.

ابراهیمی تبعیت یادآور شد : تجربه نشان داده هر جا با اصول و آرمانهای امام راحل فاصله گرفتیم در همان جا نیز لطمه خوردیم.

وی تبعیت از فرامین و منویات رهبری را ضروری دانست و ادامه داد :اختلاف سلیقه نیروهای انقلاب نباید باعث عدول از ارزشهای انقلاب باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد