اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

هفته سوم لیگ دوچرخه سواری مازندران

رقابتهای هفته سوم لیگ دوچرخه سواری مازندران که قرار بود در تنکابن برگزار شود به دلیل بارش شدید باران در غرب استان به روز دیگری که متعاقبا اعلام می‌گردد، موکول شد.

سرپرست هیات دوچرخه سواری استان مازندران روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : به رغم برنامه ریزیهای صورت گرفته متاسفانه مسابقه‌ها که قرار بود روز گذشته برگزار شود به تعویق افتاد.

"سیدتقی خدادادی" افزود : رقابتها در شرایطی بود که تداوم آن می‌توانست شور و نشاط بیشتری را برای شرکت‌کنندگان فراهم سازد.

وی ادامه داد : مشکل بزرگ ما برای برگزاری رقابتهای لیگ دوچرخه سواری استان شرایط نامطلوب جوی در اکثر شهرهای استان در پاییز و زمستان است اما تلاش داریم مسابقات را در موعد مقرر تاقبل از فرا رسیدن فصل زمستان به پایان ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا رقابتها را در فصل تابستان برگزار نمی کنید؟ به تداخل این مسابقات با تور بین‌المللی دوچرخه سواری اشاره کرد و گفت : تیمهای شرکت‌کننده هم ترجیح می‌دهند در همین زمان رقابتها را برگزار کنیم تا بتوانند با فرصت کافی دوچرخه سواران خود را برای رقابتهای بین‌المللی دوچرخه سواری مازندران آماده کنند.

از دومین دوره مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان مازندران که با شرکت ‪۱۰‬ تیم آغاز شده دو هفته گذشته است و در نتیجه انفرادی " سید ناصر موسوی" از تیم شهرداری بابلسر در صدر قرار دارد و "مهدی جهان پیما" از تیم ساری و "محمد جبرئیلی" از تیم جوانان تنکابن در تعقیب وی می‌باشند.

در نتیجه تیمی نیز شهرداری بابلسر صدرنشین است و تیمهای ساری، جوانان تنکابن و صنایع بسته‌بندی جمع قائمشهر در مکانهای دوم تا چهارم قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد