اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

حسن ملکی فاتح مسابقات استقامت لیگ برتر باشگاههای کشور شد

سومین مرحله (استقامت ) رقابتهای دوچرخه‌سواری لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز / چهارشنبه/ در شهرستان رامسر برگزار شد و حسن ملکی به مقام نخست این مرحله دست یافت.

در آخرین روز این رقابتها دوچرخه‌سواران مسافت ‪ ۱۱۰‬کیلومتری رامسر-رودسر - لنگرود و جواهرده رامسر را رکاب زدند که در پایان حسن ملکی از پاسارگاد تهران با کسب ‪ ۱۰۰‬امتیاز به مقام نخست این مرحله دست یافت.

قادر میزبانی از پیکان تهران، حسین عسگری از پیکان تهران به ترتیب با کسب ‪ ۸۵‬و‪ ۷۵‬امیتاز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

مهدی قریبی از دانشگاه آزاد،احد کاظمی از پتروشیمی تبریزوحسین علیزاده ازنیروی زمینی به ترتیب مقام‌های چهارم تا ششم این مسابقات را بدست آوردند.

روز گذشته نیز در رشته تایم تریل دوچرخه‌سواران مسافت ‪ ۲۰‬کیلومتری رامسر - تنکابن را رکاب زدند که در پایان حسن عسگری بازمان ‪ ۱۷‬دقیقه و ‪ ۴‬ثانیه، به مقام نخست رسید.

علیرضا حقی با زمان ‪ ۱۷‬دقیقه و ‪ ۱۳‬ثانیه و حسن ناطقی با زمان ‪ ۱۷‬دقیقه و ‪ ۳۳‬ثانیه به ترتیب در مکانهای دوم و سوم ایستادند.

دوچرخه سواران عصر سه‌شنبه در رشته کریتریوم مسافت ‪ ۴۰‬کیلومتری کمربندی هلال احمر رامسر را رکاب زندند که حسین ناطقی از تیم پیکان تهران ، مهدی سهرابی از تیم دانشگاه‌آزاد و مهدی علمایی از تیم نیروی زمینی رتبه اول تا سوم این رشته را کسب کردند.

رییس هیات دوچرخه‌سواری استان مازندران در گفت و گو با ایرنا افزود : در این رقابتها ‪ ۲۰‬تیم دوچرخه‌سواری از باشگاه‌های کشور شرکت داشتند.

"سید تقی خدادادی" گفت : نفرات برتر این رقابتها به مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شوند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد