اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

فرماندار جدید تنکابن معرفی شد

طی حکمی از سوی وزیر کشور، هادی ابراهیمی کیاپی به عنوان فرماندار جدید تنکابن معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، حکم فرماندار جدید در این شهرستان در حالی از سوی استاندار مازندران به ابراهیمی داده شده که تاکنون بهمن عشوری عهده‌دار این عنوان بوده است.

 استاندار مازندران در جلسه شورای اداری که به همین منظور ترتیب داده شد، گفت: جهت‌گیری اصلی دولت نهم بهره‌گیری از دیدگاه‌های مردم و کارشناسان برای رسیدن به توسعه پایدار است.

 ابوطالب شفقت شیوه مدیریتی استان را بر پایه تعامل مستمر با مردم عنوان کرد و افزود: خدمت خالصانه به مردم رضایت الهی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه از آغاز به کار دولت نهم تا‌کنون بیشترین توجه مدیریتی استان به روستاها و مناطق محروم مازندران بوده است، ادامه داد: با همکاری مدیران شهرستانی به تمامی مناطق دور‌افتاده استان سرکشی شده است.

 استاندار مازندران هماهنگی بین نهاد فرمانداری و ادارت شهرستان‌ها را برای حل مشکلات مردم مهم ارزیابی کرد و گفت: کشورمان در صورتی محرومیت را از خود دور می‌کند که شبانه‌روزی برای مردم خدمت کنیم.

 هادی ابراهمیی کیاپی که از نیرو‌های اصولگرایان مازندران به شمار می‌رود‌ قبلاً معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز مازندران بوده و دارای مدرک فوق لیسانس علوم سیاسی است.

نظرات 1 + ارسال نظر
حامیان مهندس مهدی حلاجیان شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
گزارش اولین نشست انتخاباتی مهندس مهدی حلاجیان
در وبلاگ 24esfand.blogsky.com
آماده ی انتشار است.
از اطلاع رسانی به موقع شما متشکریم.
« حامیان مهندس مهدی حلاجیان »

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد