اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

اخبار تنکابن

تنکابنی آباد با هم یاری همه ی شهروندان

سازماندهی اماکن خصوصی و استیجاری کشور تو سط بخش خصوصی

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از واگذاری امورات ساماندهی اماکن خصوصی و استیجاری کشور به بخش خصوصی خبر داد.

رحمت عباس نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طرح شناسائی و ساماندهی اماکن خصوصی در پنج استان خراسان رضوی، مازندران، گیلان، گلستان و اردبیل توسط شرکت سیاحتی بهشت گستر خزر صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: از این پس ویلاها و اماکن خصوصی و استیجاری توسط این شرکت شناسائی و پس از بررسی امکانات موجود در آن جهت اخذ مجوز به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری معرفی خواهد شد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران یادآور شد: با اجرای این طرح و اعطاء کتابچه بازدید، فرم های شرح مشخصات مسافران و مدت زمان اقامت آنان، تعرفه مصوب سازمان برای منازل استیجاری، نظارت بهتر به گردشگران و ارائه آمار درست مسافران ورودی و خروجی گام های موثری جهت جلب و جذب گردشگران برداشته می شود.

عباس نژاد تصریح کرد: شرکت سیاحتی خدماتی بهشت گستر خزر به عنوان مجری طرح با تشکیل دفتر نمایندگی در شهرهای ساری، نور، بابلسر، محمودآباد، نوشهر، چالوس، کلاردشت، سلمانشهر، تنکابن و رامسر برای رزرو این ویلاها و اماکن خصوصی آماده خدمت رسانی به مسافرین است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد